Thursday, August 20, 2009

كل عام و انتم بخير رمضاااااااااان كريم

6 comments:

أنسانة-شوية وشوية said...

كل سنة وانت طيبة يا شيمو وان شاء الله رمضان الجاى تكونى في...............انت فاهمة بقي :)

Anonymous said...

كل سنة وانتى طبية وبابا وماما بخير وصحة امييييين يا رب العالمين والسنه الجاية تكونى ............ كبرتى سنة فى بيت العيدل


قطتى

Anonymous said...

كل سنة وانتىطيبة يا شيمو وبجدحلوة جدا الاغنية الرائعة دة بجد حسستينى برمضان والسنة الجاية تكونى فى بيت العدل ونزيد كمان ضيف واللة اعلم يكون اية وربنا يبعت بحق السهر الكريم امش

shimo said...

انسانة شوية و شوية
و انت طيبة يا نؤتي (وش مكســـــــوف

قطتي
امين و انت بصحة و سعادة يارب

امش
كل سنة و انت طيبة يا جميل اي خدمة بس انت اشر

اللهم تقبل منا صالح الاعمال و ارزقنا الخير و باعد عنا كل شر اميـــــــــــن

زوجة جداً said...

شيمو حبيبتى :كل سنة وانت طيبة ومجمعة الحبايب عندك ..نظرا لظروف الوعكة الصحية المزمنة التى يعانى منها الكمبيوتر بتاعى فقد تعذر التواصل مع اغنيتك بس اكيد هى جميلة ..البوست اللى فات كان تحفة بس بيأكد ان فى حاجة ومخبياها على خلتو حبيبتك ....اعترفى

shimo said...

زوجة جداّ
يا مرحبا يا مرحبا يا الف مليون مرحبا و انا اقول المدونة منورة لية اتاري خالتو حببتي عندنا مش ممكن طب اجيب شربات و لا شكولاتة و لا افرش الارض ورد مش عارفة اعمل اية اخيراّ و بعد عناء و طول انتظار دا انا النهاردة في اسعد ايامي بقي
بجد عجبك البوست طب هو اني واحد اللي فات علي طول و لا اللي قبله
يا نهار يا نهار خالتو حببتي عجبها البوست و بتقول تحفة اية الهنا اللي انا فيه دة انا كدة دخلت الموسوعة و خلاص مش ناقصني حاجة

و بالنسبة للاعتراف : هو انا اقدر اخبي حاجة عليكي يا عمري
مووووووووووووووووووة