Monday, June 1, 2009

اااااااااااه من هذا الصراع


بقالي اكتر من اسبوع و انا ابص لنفسي و اتخانق معاها و ابص في المرايا و الطشني قلمين و اشتمني شتمتين و اقول


لية هاتعملي في نفسك كدة احنا مش كنا خلصنا خلاص رجعتي تاني لية حراااااااااام عليكي , ارجع اسكت شوية و اقول


طب لية ما كويس اية المشكلة يعني هاقدر ان شاء الله اتغلب علي المشكلة العويصة دي اللي مأرقاني و مسببالي في


زحف جيوش من الصراصير في دماغي , و الاقيني بقول لنفسي انت نسيتي و لا اية فوقي بقي و احسبيها صح

.

ااااااااااااااااااااه من نفسي و من دماغي و من هذا الصراع , دماغي هاتموتني و مش عارفة اتوصل لقرار اعمل اية بس يا ربي .


استغيث بك , فلتيسرني بما شئت و اجعلني ارضي بما قسمته لي فهو الخير حتي و لو لم ادركة في وقتها .

3 comments:

Anonymous said...

اههههههههههههههه من الصداع بس الصداع ارحم من الصراصير ممكن اخذ مساكن بس مش ممكن اجيب الشركة ترش مخى صلى صلاة استخارةوتاكدى ان ربنا لا ياتى بشى سئى وان المومن الصالح يعرف هذا قولى بقى ياشيمو هو الموضوع اية


قطتى

Anonymous said...

أنا وحياة ربنا مش عارفة في إيه!!!؟؟
بس إللي ليكي نصيب فيه هتشوفيه بعنيكي ؛ بس عن تجربة في موضوع القرارات ده ولو حتي في مشوار اروحه ولا ماروحوش باشوف لو الأمور مشيت سهلة وماكلكعتش يبقي علي البركة وربنا ميسر ؛- وخدي الحته دي من أقوال بابا :
دع المقادير تسير في أعنتها ما بين طرفة عين وانباهتها قد يغير الله من حال إلي حال- مشيها تمشي- لا تقس الأمور بعقلك فاللعقل حد ينتهي إليه كما للبصر حد ينتهي إليه.
يا رب المشكلة العويصة دي تتحل إن شاء الله وما نلجأش لمنظمة شئون اللاجئين !!!وعودن أحمد ومليان بالصراصير
أنا قايمة أرش المكان أفوتك بعافية .
ديدي

rehabb said...

gamdaaaaaaaaaaaaaa gedan ya shosho belzat modo3 el sarser dh gamrd a3'er haga cause my brain contain alot of it